| 000 | 02994nam a2200253 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 997 | 0 | 0 | _e2 |
| 008 | 240526s2022 sp ||||e |||| ||| ||glg d | ||
| 017 | _aPO 671-2019 | ||
| 020 | _a9788484642145 | ||
| 080 | _a37 | ||
| 100 |
_a Blanco, Vicente; Cidrás, Salvador _eaut _9196267 |
||
| 245 |
_aEducar a través da arte _b: Cara unha escola imaxinada _c/ Vicente Blanco, Salvador Cidrás |
||
| 250 | _a2ª ed | ||
| 260 |
_aPontevedra _b: Kalandraka _c, 2022 |
||
| 300 |
_a160p. _b: b/n _c; 21,5 cm |
||
| 490 |
_aBiblioteca de pedagoxía _v; 10 |
||
| 500 | _aA arte como acción creadora para iniciar verdadeiros cambios educativos, baseados no desenvolvemento de procesos persoais que foxen das respostas estereotipadas e convencionais. | ||
| 520 | 3 | _aA arte como acción creadora é o núcleo deste primeiro libro de temática pedagóxica de Vicente Blanco e de Salvador Cidrás, dirixido tanto ao profesorado en activo como a futuros docentes, especialmente de Educación Infantil e de Primaria, mais tamén de Secundaria. A través da creación artística, proponlles un modelo de traballo para iniciar verdadeiros cambios educativos, baseados no desenvolvemento de procesos persoais que foxen das respostas estereotipadas e convencionais. «Educar a través da arte» anima a abandonar métodos “directivos” en favor de alternativas que poñan en valor a diversidade e a diferenza. As metodoloxías interiorizadas e experimentadas ao longo da etapa escolar, así como as convencións socioculturais, poden limitar o desenvolvemento de accións innovadoras e de calidade se non hai unha toma de conciencia para interrompelas na formación inicial ou continua do profesorado. Tomando como referencia a teóricos que, como John Dewey, cuestionaron o papel estático da cultura, os autores defenden a práctica dun modelo “produtivo” -baseado no proceso- fronte ao modelo “reprodutivo” -que prima o resultadopredominante no sistema educativo actual. A diferenza das actividades pechadas e estáticas, que desdeñan a experiencia cotiá, o diálogo e o sentido crítico, as propostas de Vicente Blanco e de Salvador Cidrás favorecen a creación persoal dos estudantes e potencian a súa capacidade para transformar o mundo a través de infinidade de formas de expresión, técnicas e materiais. As experiencias “performativas” que recolle esta obra van dende o traballo co papel e co barro, ata o debuxo experimental. Estas e outras iniciativas recóllense na web do grupo de innovación educativa Escola Imaxinada, un colectivo composto por profesionais das artes, da arquitectura, da filosofía e da Educación Infantil e Primaria que tenta achegar ás escolas metodoloxías baseadas nas artes, ademais de contribuír ao deseño de espazos e recursos educativos de calidade. | |
| 521 | _aADU | ||
| 650 |
_aarte _9196268 |
||
| 650 |
_apedagoxía _9196269 |
||
| 700 |
_aModia, Rocío _eamc _956697 |
||
| 856 | _uhttps://kalandraka.com/mpattachment/file/download/id/9413/ | ||