Educar a través da arte (Rexistro nro. 1109000)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 02994nam a2200253 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 240526s2022 sp ||||e |||| ||| ||glg d
DEPÓSITO LEGAL
Número de copyright ou de depósito legal PO 671-2019
ISBN
ISBN 9788484642145
CDU
CDU 37
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Blanco, Vicente; Cidrás, Salvador
Termo indicativo de función autor/a
-- 196267
MENCIÓN DE TÍTULO
Título Educar a través da arte
Resto do título : Cara unha escola imaxinada
Autores / Vicente Blanco, Salvador Cidrás
EDICIÓN
Edición 2ª ed
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Pontevedra
Editorial : Kalandraka
Data de publicación , 2022
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 160p.
Outras características físicas : b/n
Dimensións ; 21,5 cm
MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Biblioteca de pedagoxía
Número de volume ; 10
NOTA XERAL
Nota xeral A arte como acción creadora para iniciar verdadeiros cambios educativos, baseados no desenvolvemento de procesos persoais que foxen das respostas estereotipadas e convencionais.
RESUMO
Resumo A arte como acción creadora é o núcleo deste primeiro libro
de temática pedagóxica de Vicente Blanco e de Salvador Cidrás,
dirixido tanto ao profesorado en activo como a futuros docentes,
especialmente de Educación Infantil e de Primaria, mais tamén
de Secundaria.
A través da creación artística, proponlles un modelo de traballo
para iniciar verdadeiros cambios educativos, baseados
no desenvolvemento de procesos persoais que foxen das respostas
estereotipadas e convencionais. «Educar a través da arte» anima
a abandonar métodos “directivos” en favor de alternativas
que poñan en valor a diversidade e a diferenza.
As metodoloxías interiorizadas e experimentadas ao longo da etapa
escolar, así como as convencións socioculturais, poden limitar
o desenvolvemento de accións innovadoras e de calidade se non hai
unha toma de conciencia para interrompelas na formación inicial
ou continua do profesorado. Tomando como referencia a teóricos
que, como John Dewey, cuestionaron o papel estático da cultura,
os autores defenden a práctica dun modelo “produtivo” -baseado
no proceso- fronte ao modelo “reprodutivo” -que prima o resultadopredominante no sistema educativo actual.
A diferenza das actividades pechadas e estáticas, que desdeñan
a experiencia cotiá, o diálogo e o sentido crítico, as propostas
de Vicente Blanco e de Salvador Cidrás favorecen a creación persoal
dos estudantes e potencian a súa capacidade para transformar
o mundo a través de infinidade de formas de expresión,
técnicas e materiais.
As experiencias “performativas” que recolle esta obra van
dende o traballo co papel e co barro, ata o debuxo experimental.
Estas e outras iniciativas recóllense na web do grupo de innovación
educativa Escola Imaxinada, un colectivo composto por profesionais
das artes, da arquitectura, da filosofía e da Educación Infantil
e Primaria que tenta achegar ás escolas metodoloxías baseadas
nas artes, ademais de contribuír ao deseño de espazos e recursos
educativos de calidade.
DESTINATARIOS
Nota de audiencia Adultos/as
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia arte
-- 196268
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia pedagoxía
-- 196269
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Modia, Rocío
Termo indicativo de función autor/a do material complementario
-- 56697
ACCESO ELECTRÓNICO
Dirección de internet https://kalandraka.com/mpattachment/file/download/id/9413/
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Fonte de clasificación ou esquema Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da sinatura que identifica ao exemplar Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Número de volume Tipo de ítem de Koha Nota pública
          CEIP Plurilingüe Anxo da Garda CEIP Plurilingüe Anxo da Garda Sala préstamo 2025-02-04   37 edu 37 BLAN edu CEC144000002721 2025-02-04      
          CEIP Plurilingüe Seis do Nadal CEIP Plurilingüe Seis do Nadal Sala préstamo 2024-10-04 Fondos centro 37-G edu 37-G BLA edu PEC013000011860 2024-10-04 1 Prestable  
          CEIP Plurilingüe Vicente Otero Valcárcel CEIP Plurilingüe Vicente Otero Valcárcel   2024-12-18   75 BLA edu   75 BLA edu CEH038000007085 2024-12-18      
          CEIP Plurilingüe de Atios CEIP Plurilingüe de Atios Sala préstamo 2025-06-10 centro 37 edu 37 BLA edu PEC161000002774 2025-06-10   Prestable sala profes
          EEI Rúa Aragón EEI Rúa Aragón Sala préstamo 2025-06-19   37 edu 37 BLA edu PEA022000000855 2025-06-19      

Coa tecnoloxía Koha