Educar a través da arte (Rexistro nro. 1109000)
[ vista simple ]
| 000 -CABECEIRA | |
|---|---|
| Campo de control de longitud fija | 02994nam a2200253 i 4500 |
| INFORMACIÓN XERAL | |
| Códigos de información de lonxitude fixa | 240526s2022 sp ||||e |||| ||| ||glg d |
| DEPÓSITO LEGAL | |
| Número de copyright ou de depósito legal | PO 671-2019 |
| ISBN | |
| ISBN | 9788484642145 |
| CDU | |
| CDU | 37 |
| PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
| Nome de persoa | Blanco, Vicente; Cidrás, Salvador |
| Termo indicativo de función | autor/a |
| -- | 196267 |
| MENCIÓN DE TÍTULO | |
| Título | Educar a través da arte |
| Resto do título | : Cara unha escola imaxinada |
| Autores | / Vicente Blanco, Salvador Cidrás |
| EDICIÓN | |
| Edición | 2ª ed |
| PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
| Lugar de publicación | Pontevedra |
| Editorial | : Kalandraka |
| Data de publicación | , 2022 |
| DESCRICIÓN FÍSICA | |
| Extensión | 160p. |
| Outras características físicas | : b/n |
| Dimensións | ; 21,5 cm |
| MENCIÓN DE SERIE | |
| Mención de serie | Biblioteca de pedagoxía |
| Número de volume | ; 10 |
| NOTA XERAL | |
| Nota xeral | A arte como acción creadora para iniciar verdadeiros cambios educativos, baseados no desenvolvemento de procesos persoais que foxen das respostas estereotipadas e convencionais. |
| RESUMO | |
| Resumo | A arte como acción creadora é o núcleo deste primeiro libro de temática pedagóxica de Vicente Blanco e de Salvador Cidrás, dirixido tanto ao profesorado en activo como a futuros docentes, especialmente de Educación Infantil e de Primaria, mais tamén de Secundaria. A través da creación artística, proponlles un modelo de traballo para iniciar verdadeiros cambios educativos, baseados no desenvolvemento de procesos persoais que foxen das respostas estereotipadas e convencionais. «Educar a través da arte» anima a abandonar métodos “directivos” en favor de alternativas que poñan en valor a diversidade e a diferenza. As metodoloxías interiorizadas e experimentadas ao longo da etapa escolar, así como as convencións socioculturais, poden limitar o desenvolvemento de accións innovadoras e de calidade se non hai unha toma de conciencia para interrompelas na formación inicial ou continua do profesorado. Tomando como referencia a teóricos que, como John Dewey, cuestionaron o papel estático da cultura, os autores defenden a práctica dun modelo “produtivo” -baseado no proceso- fronte ao modelo “reprodutivo” -que prima o resultadopredominante no sistema educativo actual. A diferenza das actividades pechadas e estáticas, que desdeñan a experiencia cotiá, o diálogo e o sentido crítico, as propostas de Vicente Blanco e de Salvador Cidrás favorecen a creación persoal dos estudantes e potencian a súa capacidade para transformar o mundo a través de infinidade de formas de expresión, técnicas e materiais. As experiencias “performativas” que recolle esta obra van dende o traballo co papel e co barro, ata o debuxo experimental. Estas e outras iniciativas recóllense na web do grupo de innovación educativa Escola Imaxinada, un colectivo composto por profesionais das artes, da arquitectura, da filosofía e da Educación Infantil e Primaria que tenta achegar ás escolas metodoloxías baseadas nas artes, ademais de contribuír ao deseño de espazos e recursos educativos de calidade. |
| DESTINATARIOS | |
| Nota de audiencia | Adultos/as |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | arte |
| -- | 196268 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | pedagoxía |
| -- | 196269 |
| SECUNDARIAS-AUTOR | |
| Nome de persoa | Modia, Rocío |
| Termo indicativo de función | autor/a do material complementario |
| -- | 56697 |
| ACCESO ELECTRÓNICO | |
| Dirección de internet | https://kalandraka.com/mpattachment/file/download/id/9413/ |
| REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
| -- | 2 |
| Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Nota pública |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| CEIP Plurilingüe Anxo da Garda | CEIP Plurilingüe Anxo da Garda | Sala préstamo | 2025-02-04 | 37 | edu | 37 BLAN edu | CEC144000002721 | 2025-02-04 | |||||||||
| CEIP Plurilingüe Seis do Nadal | CEIP Plurilingüe Seis do Nadal | Sala préstamo | 2024-10-04 | Fondos centro | 37-G | edu | 37-G BLA edu | PEC013000011860 | 2024-10-04 | 1 | Prestable | ||||||
| CEIP Plurilingüe Vicente Otero Valcárcel | CEIP Plurilingüe Vicente Otero Valcárcel | 2024-12-18 | 75 BLA edu | 75 BLA edu | CEH038000007085 | 2024-12-18 | |||||||||||
| CEIP Plurilingüe de Atios | CEIP Plurilingüe de Atios | Sala préstamo | 2025-06-10 | centro | 37 | edu | 37 BLA edu | PEC161000002774 | 2025-06-10 | Prestable | sala profes | ||||||
| EEI Rúa Aragón | EEI Rúa Aragón | Sala préstamo | 2025-06-19 | 37 | edu | 37 BLA edu | PEA022000000855 | 2025-06-19 |